İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu
İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.
İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.
İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.
Programda Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve il protokolü hazır bulunurken, Çelik’in daha önce 2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunması nedeniyle ziyaretin ayrı bir anlam taşıdığı belirtildi.
Karşılama programının ardından Kütahya Valisi Musa Işın ile makamda bir görüşme gerçekleştirildi. Görüşmede şehirde devam eden projeler, yatırım süreçleri ve kalkınma başlıkları ele alındı.
Ziyaretin, karşılıklı değerlendirmeler ve iyi dilek temennilerinin ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdiği bildirildi.
© Copyright 2026 Yeni Gelişme Son dakika Haberler Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.